Η αλήθεια είναι ότι
σε εποχές κρίσης βλέπουμε να συρρικνώνετε το εισόδημα μας. Ταυτόχρονα όμως
βρίσκουμε μπροστά μας σχεδόν καθημερινά
και μια καινούρια ευκαιρία για να αποκτήσουμε χρήματα εύκολα και γρήγορα.(έτσι μας την
παρουσιάζουν).
Είναι γεγονός ότι
στης εποχές της <<ανάπτυξης>> και της καλοπέρασης από όλους μας
είχε σαν αποτέλεσμα πολύ να συμπεριφερόμαστε αλαζονικά και χαζά.
Δυστυχώς σήμερα όταν
μας παρουσιάζουν μια καινούρια επιχειρηματική
ευκαιρία αυτομάτως εστιαζόμαστε στο παρελθόν και το πόσο καλά ήμασταν. Αυτό
έχει σαν αποτέλεσμα να θολώνει η κρίση
μας για την απόφαση που πρέπει να πάρουμε.
Επειδή εστιαζόμαστε
στα χρήματα και ότι θα τα αποκτήσουμε απλά και γρήγορα χωρίς κόπο!
Το αποτέλεσμα είναι
να συρρικνώνετε το πορτοφόλι μας ακόμη περισσότερο με το να πληρώνει κάποιος
εφάπαξ κάποιο ποσό εγγραφής αγοράζοντας άυλα πράγματα και ταυτόχρονα
πληρώνοντας μια συνδρομή κάθε μήνα.
Λυπάμαι αλλά αυτό
είναι αλαζονεία και χαζομάρα!
Είναι γεγονός
ότι κάποιος που βιώνει φτώχια και
ταπείνωση πρέπει να τον κάνη καλύτερο μαθητή.
Ότι είσαι
διατεθειμένος να αλλάξεις αυτό που είσαι, τα περισσότερα πράγματα που πρέπει να
μάθουμε έχουν να κάνουν με εμάς προσωπικά.
Κατόπιν εάν
αποφασίσουμε ότι θέλουμε να κάνουμε μια δική μας επιχείρηση δικτυακού
μάρκετινγκ, τότε πρέπει να κάνουμε μια επιλογή.
Με ποια εταιρία θα
συνεργαστούμε;
Ποια κριτήρια και
προϋποθέσεις πρέπει να έχουμε στο νου μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου