Μήπως αφήνουμε άλλους να καθορίσουν
τα όνειρα μας;
Με το να τους αφήνουμε να μας λένε εάν θα τα καταφέρουμε η όχι
σε ότι επιλέγουμε να κάνουμε στη ζωή μας.
Όταν παραιτούμαστε
από τους στόχους μας ουσιαστικά παραιτούμαστε από τον ίδιο μας τον εαυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου